NIEPUBLICZNE PRZDSZKOLE TĘCZOWA KRAINKA PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ Miesiąc: Listopad 2024 Grupa: Tropiciele

 Kategorie: Przedszkole Tęczowa Krainka III

NIEPUBLICZNE PRZDSZKOLE TĘCZOWA KRAINKA PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ

Miesiąc: Listopad 2024 Grupa: Tropiciele

Bloki tematyczne:

1. Album rodzinny.

2. Mała i duża ojczyzna.

3. Ja i moje ciało.

4. Przygotowania do zimy.

4.11 (pon.):

Temat: Za kim tęsknię, kogo wspominam?

1. Album rodzinny – pląs na dzień dobry.

2. Dogoterapia- zajęcia zewnętrzne.

3. Zajęcia rytmiczno-ruchowe- zajęcia zewnętrzne.

4. Jak to w rodzinie- zabawa orientacyjno- porządkowa.

5. „Nakrywam do stołu” – praca plastyczna.

6. „Kim był dziadek Sławek?” – opowiadanie W. Kosteckiej. Wprowadzenie do tematu tygodnia.

7. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

5.11 (wt.):

Temat: Domowe ognisko.

1. Album rodzinny – pląs na dzień dobry.

2. Sylaby w parze- zabawa logopedyczna.

3. Rytmika- zajęcia zewnętrzne.

4. „Moja wesoła rodzinka” – wprowadzenie do piosenki.

5. Rodzinne zwyczaje- zabawa ruchowo- naśladowcza.

6. Okrągłe rytmy- zabawa matematyczna.

7. Dzień postaci z bajek.

8. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

6.11 (śr.):

Temat: Ja i moi bliscy.

1. Album rodzinny – pląs na dzień dobry.

2. „Nasza rodzinka” – wiersz A. Edyk.

3. Nasz kolega kwadrat- zabawa matematyczna.

4. Zumba i Robotyka – zajęcia zewnętrzne.

5. Ile słów w zdaniu? – zabawa językowo- matematyczna.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

7.11 (czw.):

Temat: Drzewo genealogiczne.

1. Album rodzinny – pląs na dzień dobry.

2. Drzewa- zabawa ruchowa.

3. Kasztany- zabawa sprawnościowa.

4. Język angielski- zajęcia zewnętrzne.

5. Zabawy na świeżym powietrzu.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

8.11 (pt.)

Temat: Zdjęcie mojej rodziny.

  1. Album rodzinny- pląs na dzień dobry.
  2. Rodzina” – wiersz K. Sąsiadka (zabawa paluszkowa).
  3. Rodzinne śpiewanie” – zabawa muzyczno- ruchowa.
  4. Dzień niepodległości- malowanie farbami drewnianych flag.
  5. Nietypowy portret- praca plastyczna przy stolikach.
  6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich.

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

12.11 (wt.):

Temat: Co to znaczy kochać ojczyznę?

1. Mała i duża ojczyzna – pląsy na dzień dobry.

2. „Co to jest ojczyzna” – opowiadanie W. Kosteckiej. Wprowadzenie do tematu tygodnia.

3. Duża ojczyzna- praca plastyczna.

4. Kogo kochamy? – zabawa z elementami TUS.

5. Rytmika- zajęcia zewnętrzne.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

13.11 (śr.):

Temat: Nasz dom.

1. Mała i duża ojczyzna – pląsy na dzień dobry.

2. O Polsce- zabawa logopedyczna.

3. „Ach, jak to jednak dobrze…” – wiersz L. Kerna.

4. Domy i ich mieszkańcy- zabawa integracyjno- ruchowa.

5. Robotyka i Zumba – zajęcia zewnętrzne.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

14.11 (czw.):

Temat: W mieście.

1. Mała i duża ojczyzna – pląsy na dzień dobry.

2. Na wsi czy w mieście- zabawa wprowadzająca do tematu dnia.

3. Budynki miejskie – zabawa ruchowa.

4. Domy i domki- zabawa matematyczna.

5. Język angielski – zajęcia zewnętrzne.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

15.11 (pt.):

Temat: Na wsi.

1. Mała i duża ojczyzna – pląsy na dzień dobry.

2. Co to za zwierzę? – zagadki słuchowo- ruchowe.

3. Kura i kurczę- zabawa ruchowa z elementami z języka angielskiego.

4. Gdzie mieszkają zwierzęta- zabawa konstrukcyjno- językowa.

5. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

18.11 (pon.):

Temat: Czy każdy lubi przytulanie?

1. Ja i moje ciało – pląs na dzień dobry.

2. „Czy każdy lubi przytulanie?” – opowiadanie W. Kosteckiej. Wprowadzenie do tematu tygodnia.

3. Moje dłonie robią tak- zabawa naśladowcza.

4. Uśmiechnięta dłoń- praca plastyczna.

5. Dogoterapia – zajęcia zewnętrzne.

6. Zajęcia rytmiczno-ruchowe – zajęcia zewnętrzne.

7. Zabawy dowolne w wybranych kącikach zainteresowań.

19.11 (wt.):

Temat: Części ciała.

1. Ja i moje ciało – pląs na dzień dobry.

2. Liczymy ząbki- zabawa logopedyczna.

3. „Tu mam ręce” – wprowadzenie piosenki.

4. Slalomem- zabawa ruchowa z elementem równowagi.

5. Rytmika – zajęcia zewnętrzne.

6. Portret- zabawy przy stolikach, praca plastyczna.

7. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

20.11 (śr.):

Temat: W lustrzanym odbiciu.

1. Ja i moje ciało – pląs na dzień dobry.

2. Po dwa- zabawa matematyczna.

3. Lustrzane odbicie- zabawa ruchowo- naśladowcza.

4. „Policzymy, co się da” – rymowanka tradycyjna.

5. Robotyka i Zumba- zajęcia zewnętrzne.

6. „Pokaż to co ja” – zabawa ruchowa z elementem biegu.

7. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowania.

21.11 (czw.):

Temat: Zmysły.

1. „Ja i moje ciało” – pląs na dzień dobry.

2. Ile zmysłów mam? – pogadanka.

3. Rozpoznaję zmysłami- zabawa ruchowo- sensoryczna.

4. Język angielski- zajęcia zewnętrzne.

5. Co to za dźwięk? – zabawa słuchowo- ruchowa.

6. Co jest w woreczkach? – zabawa sensoryczna.

7. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

22.11 (pt.):

1. Ja i moje ciało – pląs na dzień dobry.

2. To lubię, to umiem! – zabawa wzmacniająca poczucie wartości.

3. „Tu mam ręce” – utrwalenie znajomości piosenki.

4. „Green, red, blue” – zabawa ruchowa z elementami języka angielskiego.

5. Ciało w ruch- zabawa ruchowa z elementami gimnastyki.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

25.11 (pon.):

Temat: Czy to już czas na odpoczynek?

1. Przygotowania do zimy – pląs na dzień dobry.

2. „Jak chrapie niedźwiedź?” – opowiadanie W. Kosteckiej. Wprowadzenie do tematu tygodnia.

3. Drzewa z klocków- nauka ciszy i koncentracji.

4. Niedźwiedzi sen- zabawa orientacyjno- porządkowa.

5. Zajęcia rytmiczno-ruchowe – zajęcia zewnętrzne.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

26.11 (wt.):

Temat: Las i jego mieszkańcy.

1. Przygotowania do zimy – pląs na dzień dobry.

2. Gruby i chudy miś” – zabawa logopedyczna.

3. Niedźwiedzi chód- zabawa ruchowa z workowaniem.

4. Korytarz lisiej nory- zabawa ruchowa z czołganiem się.

5. Rytmika – zajęcia zewnętrzne.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

27.11 (śr.):

Temat: Zapasy na zimę.

  1. Przygotowania do zimy – pląs na dzień dobry

  2. Niedźwiedzie kroki- zabawa matematyczna.

  3. Wiewiórka” – nauka wiersza E. Szelburga- Zarembiny.

  4. Gdzie jest szyszka? – zabawa typu „ciepło- zimno”.

  5. Rytmika i Zumba- zajęcia zewnętrzne.

  6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

28.11 (śr.):

Temat: Futra, dzioby i kopyta.

1. Przygotowania do zimy – pląs na dzień dobry.

2. „Karmnik w skowronkach- nauka wiersza A. Frączek.

3. Wyścigi piórek- zabawa ruchowo- oddechowa.

4. Karmnik- praca plastyczno- techniczna.

5. Język angielski- zajęcia zewnętrzne.

6. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

29.11 (pt.):

Temat: Zwierzęcy pokaz mody.

1. Przygotowania do zimy – pląs na dzień dobry.

2. Jakie to jest? – zabawa sensoryczna.

3. Na wybiegu- zabawa z elementem równowagi.

4. Praca plastyczna- „Miś” (3- latki) „Lis” (4-latki)

5. Kolory liści- zabawa plastyczna z elementami języka angielskiego.

6. Zabawy na świeżym powietrzu.

7. Praca indywidualna z wybranymi dziećmi. Słuchanie tekstów literackich. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

Najnowsze wpisy
Skontaktuj się z nami!

Zapraszamy serdecznie do zadawania pytań. Wyjaśnimy wszystkie Państwa pytania.

Nieczytelne? Zmień tekst.

Zacznij pisać i wciśnij ENTER by wyszukać