Data realizacji
|
Tematyka zajęć i forma realizacji
|
06.05-10.05
|
Temat: Puk, puk, to ja, sztuka.
|
06.05
|
- Puk, puk, to ja – zabawa powitalna.
- Słuchanie wiersza Agaty Widzowskiej „Koncert w filharmonii”.
- Koncert dla zabawek- zabawa muzyczno- naśladowcza.
- Robotyka- zajęcia zewnętrzne.
- Krety- zabawa orientacyjno- porządkowa.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
07.05
|
- Puk, puk, to ja- zabawa powitalna.
- Rytmika- zajęcia zewnętrzne.
- Jesteśmy dla siebie mili- zabawa ruchowo- naśladowcza.
- Dobra dykcja- ćwiczenia wyrazistej mowy.
-
Pajacyki i królewny- ćwiczenie zdolności koncentracji uwagi.
-
Na scenie- ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej.
8) Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
08.05
|
- Puk, puk, to ja – zabawa powitalna.
- Szybkie zdania- ćwiczenia wyrazistej mowy.
- Bilety- zabawa plastyczna.
- Popcorn- ćwiczenia oddechowe.
- Język angielski- zajęcia zewnętrzne.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
09.05
|
- Puk, puk, to ja – zabawa powitalna.
- Rosnące farby- eksperyment.
- Ram, pam, pam, tak właśnie gram- zabawa ruchowa.
- Kolorowy pociąg- zabawa plastyczna.
- Role filmowe- zabawa artystyczno- taneczna.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
10.05
|
1) Puk, puk, to ja- zabawa powitalna.
2) Trasy- zabawa kształtująca pojęcia związane z odległością.
3) Moja miejscowość- zabawa ruchowa.
4) Jak wygląda sztuka? – praca z tablicą demonstracyjną.
5) Zumba- zajęcia zewnętrzne.
6) Język angielski- zajęcia zewnętrzne.
7) Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań. |
13.05-17.05
|
Temat: W świecie zwierząt.
|
13.05
|
- Powitanie małpek- zabawa powitalna.
2) Kraina dzikich zwierząt- zabawa naśladowcza.
3) Zebra i żyrafa- zabawa ruchowa.
- Robotyka- zajęcia zewnętrzne.
- Zwierzęta na sawannie- zabawa dźwiękonaśladowcza.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
14.05
|
- Powitanie małpek- zabawa powitalna.
- Skoki małpek – zabawa ruchowa.
- Rytmika – zajęcia zewnętrzne.
- Przeprawa przez dżunglę- zabawa ruchowo- naśladowcza.
- Przejście przez tunel- ćwiczenie w parach.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
15.05
|
- Powitanie małpek- zabawa powitalna.
- Tygryski się skradają, tygryski odpoczywają- zabawa ruchowa.
- Kto zamieszkuje morza i oceany? – praca z tablicą demonstracyjną.
- Język angielski- zajęcia zewnętrzne
- Kolorowy świat zwierząt- zabawa z piosenką.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
16.05
|
- Powitanie małpek- zabawa powitalna.
- Tygryski odpoczywają? – zabawa relaksacyjna.
- Koniki polne- zabawa ruchowa.
- Pawi ogon- zabawa ruchowa.
- Egzotyczne zwierzęta- praca plastyczna.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
17.05
|
-
Powitanie małpek- zabawa powitalna.
-
Głodne zające – zabawa ruchowa.
- Sowa- mądra głowa- zabawa z wykorzystaniem rymowanki.
- Zumba- zajęcia zewnętrzne.
- Język angielski – zajęcia zewnętrzne.
- Kto mieszka na polu, a kto mieszka w lesie? – zabawa dydaktyczna.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku
zainteresowań.
|
20.05-24.05
|
Temat: Co w trawie piszczy?
|
20.05
|
- Do zabawy zapraszamy– zabawa powitalna.
- Gdzie są owady- praca z tablicą demonstracyjną.
- Krąg przyjaciół- zabawa orientacyjno- porządkowa.
- Motylek- zapoznanie z piosenką tygodnia.
- Wiosna na łące- rozwijanie umiejętności plastycznych.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
21.05
|
- Do zabawy zapraszamy- zabawa powitalna.
- Rytmika- zajęcia zewnętrzne.
- Koniki polne i pszczoły- orientacyjno-porządkowa
- Łąka kwietnia- poznanie wybranych kwiatów łąkowych.
- W zielone gramy- zabawa muzyczno- ruchowa.
-
Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
22.05
|
- Do zabawy zapraszamy– zabawa powitalna.
- Mieszkańcy łąki- zabawa dydaktyczna.
-
Rowerek- ćwiczenie oparte na relacji „razem”.
- Zrelaksowany motylek- zabawa oddechowa.
- Taniec owadów- zabawa ruchowa.
- Język angielski – zajęcia zewnętrzne.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
23.05
|
- Do zabawy zapraszamy – zabawa powitalna.
2) Kolory łąki- rozwijanie umiejętności plastycznych.
- Skała- ćwiczenia rozwijające relację „przeciwko”.
- Toczenie piłki- zabawa w parach.
- Machamy skrzydełkami- zabawa ruchowa.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
24.05
|
- Do zabawy zapraszamy – zabawa powitalna.
- Rośliny na łące- rozpoznawanie i nazywanie roślin.
- Lustereczko- ćwiczenia oparte na relacji „razem”.
- Wśród kwiatów- zajęcia plastyczne.
- Zumba- zajęcia zewnętrzne.
- Język angielski – zajęcia zewnętrzne.
- Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
27.05-31.05
|
Temat: Moja mama i mój tata.
|
27.05
|
- Zbieramy kwiaty dla rodziców- zabawa powitalna.
- Serduszkowe zaproszenia- zabawa manualna.
- Hop, do góry! – zabawa ruchowa.
- Ćwiczymy buzie- ćwiczenia logopedyczne usprawniające narządy mowy- język, wargi, żuchwę.
- Robotyka- zajęcia zewnętrzne.
- Bukiety dla mam- zabawa twórcza.
Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
28.05
|
- Zbieramy kwiaty dla rodziców – zabawa powitalna.
- Tata- praca z obrazkiem.
- Rytmika- zajęcia zewnętrzne.
- Budujemy samochód dla taty- zabawa konstrukcyjna.
- Mama i tato- rozwijanie koordynacji słuchowo- ruchowej.
-
Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
29.05
|
1) Zbieramy kwiaty dla rodziców- zabawa powitalna.
2) Bransoletka dla mamy- wykonanie upominku.
3) Podaj mi rączkę- zabawa ruchowa z rymowanką Barbary Szelągowskiej.
4) Latające piórka- ćwiczenia oddechowe.
5) Język angielski- zajęcia zewnętrzne.
6) Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
30.05
|
1) Zbieramy kwiaty dla rodziców- zabawa powitalna.
2) Podaj piłkę- zabawa ruchowa.
3) Instrumentacja piosenki „Buziaki dla mamy i taty” oraz „Dwa serduszka”.
4) Zdjęcia rodziców- zabawa ze zdjęciami.
5) Co lubię robić z rodzicami- praca z tablicą demonstracyjną.
6) Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|
31.05
|
Zbieramy kwiaty dla rodziców – zabawa powitalna.
2) Taniec z gazetami- zabawa muzyczno- ruchowa.
3)Rodzinny wypoczynek- relaks na kocach.
4) Magiczne miejsca- zabawa twórcza.
5) Zumba- zajęcia zewnętrzne.
6) Język angielski- zajęcia zewnętrzne.
7) Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań.
|