Plan miesięczny – przedszkole Tęczowa Krainka (grupa Motylki i Tropiciele) – październik 2024r.

 Kategorie: Przedszkole Tęczowa Krainka II

Plan miesięczny – przedszkole Tęczowa Krainka (grupa Motylki i Tropiciele) – październik 2024r.

Tydzień I: FRUIT AND VEGTABLES.

Temat: Do you like?

  1. Hello Song! – przywitanie się z dziećmi.
  1. I like a banana – dialog, wprowadzenie słownictwa.
  1. Do you like like…? – zabawa słownikowa.
  1. Draw a yellow banana – rysowanie wg instrukcji.
  1. Apple tree game/ Hot potato/ Fruit stop! Fruit go! – zabawy ruchowe.
  1. Goodbye Song! – pożegnanie się z dziećmi.

Temat: I love vegetables.

  1. Hello Song! – przywitanie się z dziećmi.
  1. I Love Green Apples/Carrots – dialog./ Do You Like Fruit/ My Favourite Vegetables Is a Carrot. – dialog.
  1. Throught the keyhole – zabawa spostrzegawcza/ Touch – zabawa sensoryczna ze zgadywaniem/ True/false – zabawa ze zgadywaniem.
  1. AB2/ AB3-4 – praca z kartą.
  1. Goodbye Song! – pożegnanie się z dziećmi.

Tydzień II: FOOD.

Temat: Do you want a sandwich?

  1. Hello Song! – przywitanie się z dziećmi.
  1. Do you want a sandwich? – dialog, wprowadzenie słownictwa.
  1. Catch the ball – zabawa z piłką./ Hit the world – zabawa spostrzegawcza.
  1. Guess what’s in the bag – zgadywanie.
  2. Goodbye Song! – pożegnanie się z dziećmi.

Temat: What do you want to eat?

  1. Hello Song! – przywitanie się z dziećmi.
  1. Who Wants a Sandwich? – dialog.
  1. Find something for my sandwich/ Board game/ Hungry Billy – zabawy ruchowe.
  1. Spin the bottle/ I want an apple and… – zabawy słownikowe (5/6 latki)
  1. Goodbye Song! – pożegnanie się z dziećmi.

Tydzień III: DRINKS.

Temat: Water is yummy.

  1. Hello Song! – przywitanie się z dziećmi.
  1. Milk is yummy – dialog, wprowadzenie słownictwa, odgrywanie scenek.
  1. Yummy and yucky/ I eat bread and I drink juice – zabawy słownikowe.
  1. Catch the ball – zabawy z piłką.
  1. Goodbye Song! – pożegnanie się z dziećmi

Temat: I don’t like milk.

  1. Hello Song! – przywitanie się z dziećmi.
  1. I Love Water!/ I Don’t Like Milk!/ I Love Milk/ Cats Love Water – dialog.
  1. What does your friend like/ My Friend likes juice but he dosen’t like apples – zabawy słownikowe.

4.Words race – zabawa ruchowa.

  1. Goodbye Song! – pożegnanie się z dziećmi.

Tydzień IV: TOYS.

Temat: I’ve got a car.

  1. Hello Song! – przywitanie się z dziećmi.
  1. What’s this? – dialog, wprowadzenie słownictwa.
  1. Hot or Cold – zabawa ruchowa.
  1. Guess what’s in the bag – zabawa ruchowa.
  1. Goodbye Song! – pożegnanie się z dziećmi

Temat: My favourite toy.

  1. Hello Song! – przywitanie się z dziećmi.
  1. I have got a doll – dialog, wprowadzenie słownictwa.
  1. Catch the ball – zabawa ruchowa.
  1. AB3/ AB5-6 – praca z kartą
  1. Goodbye Song! – pożegnanie się z dziećmi.
Najnowsze wpisy
Skontaktuj się z nami!

Zapraszamy serdecznie do zadawania pytań. Wyjaśnimy wszystkie Państwa pytania.

Nieczytelne? Zmień tekst.

Zacznij pisać i wciśnij ENTER by wyszukać